29 Kasım 2010 Pazartesi

SEVGİLİ GÜNLÜK PART 1

GEÇEN YAZ BUYUK AŞK ACISINI İHANETİ YALANI DOLANI VE HAYAL KIRIKLIĞINI  YAŞADIĞIM  AMA KONUŞAMADIĞIM DÖNEMLERDE GENE YAZMAYA VERMİŞTİM KENDİMİ KONUŞMAKTANSA KALEME DÖKMEK AYRI BİR TERAPİ GELİYORDU BANA VE BAŞLAMIŞTIM YAZMAYA İŞTE BU YAZDIĞIM YAZIDA BÖYLE BİR ANDA BEYNİMİN İÇİNDE ÇIKIP KENDİMİ EN GÜZEL İFADE ETME BİÇİMİMDİR.İTİRAF ETMEK GEREKİRSE İLK AYLARDA  TEKRAR  OKUDUĞUMDA BU YAZIYI BİR PARÇA CANIM ACIYORDU ŞİMDİ İSE SANKİ BİR BAŞKASI YAŞAMIŞTA BUTUN OLANLARI SONRADA KAĞIDA DOKMUŞ İFADE ETMİŞ GİBİ GELİYOR BANA .BUYRUN BAKALIM TEKRARDAN OKUYALIM HEP BİRLİKTE ....
                                                  GİTTİN
Hayatım sen olmuştun bu iki yılda sensiz bir hiç bir şey düşünmüyordum ben.Oysaki sen beni bırakıp gittiğinde dünya bana yabancı geldi.Senin HEP ''Dunyanınn sonumuu'' derdin hep ya işte benim dünyamın sonu gelmiş gibiydi.Her şeyimken artık her şeyim yoktu.Her uyandığımda gördüğüm kötü bir kabus olduğunu diledim..Ama her şey hiç olmadığı kadar gerçek kaldığı yerden devam ediyordu.Sen yoktun sesin yoktu SEN GİTMEYİ tercih etmiştin...Halbuki ben sana o kadar alışmıştım ki seni hep benim sanıyordum.Bunu gittiğinde anlamam biraz zaman aldı hala hayatımdaymışsın gibi duşundum ama kendimi kandırmaktan başka hiç bir şey değildi bu.Acımı gözyaşılarımla anlatmaktan başka bir şey yapamıyorum kelimeler kifayetsiz kalıyor yaşadığım bir acı bu sanki hiç geçmeyecek sensizliğe ASLA alışamayacak gibiyim....Güçlü olduğumu düşünen ben her şeye göğüs geren ben neden şimdi güçlü olamıyor her şeyde her yerde seni hatırlıyorum.Aslında cevabı çok basit çünkü sen benim herşeyim hayatım nefesim tutkum sevgim olmuştun.Ama artık sen yoktun düşünmemeyi öyle unutmayı denedim ama oda yaramadı işte.Gene yüreğim sızlıyor kalbim acıyordu özlüyordum hemde çok.Ama sen benden vaz geçtin .Hayatımdan çıktın Hiç düşünüyormusun acaba ne kadar canımın yandığını yada benim seni hayatımda nerelere koyduğumu.Acaba seninde hiç için acıdı mı benim kadar seni kaybettiğimdeki gibi.BEN SENİ ÇOK HEMDE ÇOK.


Kelimeler yetmiyor konuşamıyorum belki sadece gözlerim ele veriyor içinde bulunduğum durumu.Anlatamıyorum ne hissettiklerimi canımın nasıl yüreğimin ne kadar acıdığını...Herkes susuyor yanımdayken yada havadan konuşuyoruz.Anlatamıyorum derdimi içim içim yiyor..Ben nasıl sensiz yapacaktımki ben senle olalı beri sensiz bir hayat hiç duşunmedim ki.Hayatımın bir bütününü kapladın.Şimdi ise arkanı dönüp gittin neden ki nie bunu yaptın .Ben senleyken gitmeyi hiç düşünmedim .Ama sen gittin beni bıraktın canım acıyor birtanem SEN VE BEN = BİZ yokuz bunu düşündükçe nefes alamıyorum.



Günler geçtikçe daha da gerçek oluyor her şey.Rüya olsa bu yaşadıklarım sadece kötü bir kabus ve gözlerimi açtığımda senin kollarının arasında uyanmak.O sıcak sevgini beni sevişini öpüşünü özledim kokunu tenini sesini hatta sen uyurken seni seyretmeyi özledim...

Ama biliyorum artık sen gittin ve bu yaşadıklarımın hepsi gerçek.Artık seni yoksun.....


ÇÜNKÜ SEN BİZİ BIRAKTIN VE GİTTİN.....( o zaman canım acısa da iyi ki gitmişsin şimdi :)



08/16/2009

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder