27 Kasım 2010 Cumartesi

Benim Ruhum Rengarenk İtirazı Olan Varmı ????

Bugün yeni aldığım ojelerimi parmağıma sürdüm.Hepsi bir anda farklı anlamlar çağrıştırdı bana ve kendimce bir oyun oynama karar verdim.İlk Pembe sürmüştüm isabetli de olmuş aslında Hayatımın en güzel dönemleri ve pozitif olduğum en çok mutlu  olduğum gunlerim die düşündüm  hani toz pembe bakmak falan işte :D peşinden ise Mor sürmüştüm bu renk nedense hayallerimi aşklarımı maceralarımı çılgınlıklarımı ifade hani kararsız kalırsınız bişiyi yapmak için ama sonra biranda karar verip istediğinizi alırsınız ya mor bende bu duyguyu o sıcaklığı hissettiriyor  nedense o benim hem günahım hem sevabım aslında :))) hemen arından yeşil geldi biraz zaman aldı bu rengi hayatımın hangi kısmına koymam gerek die ve Yukarıdakiyle konuştuğum(tamam biraz kaba tabir ama içimi biliyor sorun yok :) kendim için ve sevdiklerim için iyi dilekler edip sığındım saklandığım kararsızken ettiğim dualarım aklımı korumasını sabır vermesini istediğim zamanlar geldi ee yeşil renk başka ne gelebilir ki zaten :))) yeşilin peşinden ise
kahve rengi sürmüştüm o kadar dingin bir renk geliyor ki bana , huzurla huzursuzluk arası yaşadığım ikilemlerim olduğunu düşündüm bu renkle ve bunu hatırlattı bana ilk baktığımdaSonrasında oynadığım bu oyundan kendimce bir ana fikir edindim hayatımız siyah ve beyaz içinde kurulu değil hani derler ya ya siyahtır bir insan yada beyaz hayır efendim ben ne siyahım nede beyaz bazen kalkıp kırmızı oluyorum bazen yeşil bazen pembe anladım ki ama bunların hepsi birden olduğumda pembesi yeşili kırmızısı mavisi moru butun siyahı beyazı yada butun renklerin butunu TURUNCU  oluyorum yani özüm kendim oluyorum....
BENİM RUHUM RENGARENK İTİRAZI OLAN VAR MI ???

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder