26 Eylül 2012 Çarşamba

10 DİLEK !!!

Çok sevdiğim bir diziden etkilenip kendime bir mektup yazmıştım 14 eylül 2011 de  içinde tam 1 yıl sonra olmasını istediğim 10 dilek yazdım zarfı kapamıştım sadece yazdığım bir dileği hatırlıyordum o kadar geri kalan 9 tanesinden bir haberdim yazıp kapamıştım zarfı gün geldi 14 eylüle 2012 yani  tam bir yıl sonra kendime yazdığım 10 dileği okudum ve içinden sadece 2 sini gerçekleştirememişim geri kalan 8'ini gerçekleştirmişim meğer . Şimdi size yazdığım 10 dileği yazıyorum..
1- X sevgilimle evlenme kararı alacağım.
2-Borçlarım bitmiş ve param olmuş olacak.
3-Yurt dışı seyahati yapmış olacağım.
4-Sosyoloji 2. sınıfına geçmiş olacağım.
5-Sağlık sorunum olamayacak .
6-Kilo vermiş ve fit gözükeceğim
7-Bu yıldan çok daha güzel bir yıl yaşayacağım.
8-Takıntılarımdan kurtulmuş olacağım.
9-Türkiye de gitmediğim bir şehre gideceğim.
10-İhtiyacı olan birine gerçekten yardım edeceğim.
Yürekten ve gerçekten istersek hayallerimizin gerçekleşmeme ihtimali yok alın size benden yaşanmış bizzat gerçek bir örnek !!!

2 yorum:

  1. bence 10 da 8 gayet başarılı:)) bu arada bende turuncu severimmm
    Yasemin Güler

    YanıtlaSil
  2. Bense intihar mektupları yazar yazar yırtardım. Dilek mektubu yazmak, güzel gözüküyor. Neyse, kal sağlıcaklar ve nice 10'da 10'lar dilerim...

    YanıtlaSil