20 Ocak 2011 Perşembe

Eyy Ruh Özgürsün !!!

Seçimlerimden dolayı artık asla pişmanlık duymuyorum..Ne yaşamak istiyorsam onu seçip yaşıyorum hayatın içinden!!!Belki her zaman mükemmel tercihler yapmıyorum ama hatalarımda benim seçimlerim değilmi beni ben yapan .Böyle görüyorum eksiklerimi tekrarlamamaya çalışıyorum  yada aynen devam ediyorum yolumda.Kimsenin beni yargılamasına izin vermem ben kendi hayatımdan sorumluyum siz ise kendi hayatınızdan.MÜKEMMEL değilim  belki ama olma yolunda ilerliyorum.Anlık pişmanlıklarım oluyor sonra nedense içimi bir huzur kaplıyor ve yolumda ilerliyorum.Beni ben yapan tercihlerim attığım adımlarım değil mi???Ben bugüne geldiysem attığım adımlar sayesinde geldim...İyi yada kötü Doğru yada yanlış
Seçimlerimden dolayı pişman değilim anı yaşamam gerektiği şekilde ruhumu özgür bırakıp yaşadım  yaşıyorum sadece.
Hislerimin hissettirdiği şekilde özgür bırakıyorum ruhumu!!!! :)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder