12 Kasım 2010 Cuma

CESARETİM KADAR ÖZGÜRÜM!!!

Her noktada bir karar vermez mi insan bir seçim yapmak zorundadır . Sonrada geçmişe döner bu seçimlerimi yargılamaya başlarım öyle olmasa da böyle olsaydı die .Artık bunu yapmıyorum kendime ,biliyorum ki aksini seçmiş olsam bu sefer diğeri için hayıflanırdım.Seni seçtiğim gun içinde bir çok gun gece lanet ettim kendimden neden diğer seçim şansım varken sen olmuştun butun suçu ben almıştım bir anda üstüme .Fark ettim ki şimdi baktığımda her seçim bizim seçimimiz değil mi aslında ne die kendime bu kadar haksızlık yapmışım!!!

Söz verdim kendime seçimlerimden pişman olmayacağım die.Anı hissettiğim gibi yaşamaya başladım senden sonra iyide ettim daha özgür ve ferah hissediyorum kendimi.Artık korkak atmıyorum adımlarımı cesaretim kadar özgür yaşıyorum her şeyi. İstiyorsam bir şeyi onu almaktan çekinmiyorum.
Ve asla seçimlerimden pişman olmuyorum,çünkü pişman olacak seçimler yapmıyorum!!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder